čtvrtek 22. října 2015

Artedeco - Oční báze, pecka nebo krok vedle?

Och ano, dostala se ke mě slavná oční báze, díky An., jelikož jsem ji vyhrála v její velké rozdávačce (Propadlo.). Měla jsem ji v hledáčku už delší dobu, jenže u nás byla pořád vyprodaná. A tak se ke mě dostala takhle ☺.

V popisu výrobku je uvedeno, že obsahuje vitamín E, který chrání a vyživuje citlivou pokožku, a měl by být vhodný i pro majitelky očních čoček. Bisabol by měl odstraňovat zarudnutí očních víček. Samozřejmě prodlužuje výdrž očních stínů a jejich intenzitu.


Obal se mi líbí, jednoduchý černý plastový kalíšek a obyčejný popisek - jednoduchá klasika, která se neokouká. Ovšem věřím, že s ubývajícím množství a delšími nehty bude trošku složitější vydlabat z báze množství tak akorát. 

Složení: C11-13 Isoparaffin, Talc, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Mica, Pvp/Hexadecene Copolymer (Vp/Hexadecene Copolymer), Polyethylene, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Bisabolol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Propylene Glycol, Bht, Glyceryl Stearate, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Citral, Ci 77491 (Iron Oxides), Ci 77492 (Iron Oxides), Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide)


Složení není žádná příroda, co si budeme povídat. Ale neobsahuje silikony a pyšní se tím, že neobsahuje deriváty ze zvířat (jak to sakryš přeložit, aby to neznělo divně? Výtažky ze zvířat zní taky divně).

Báze má akurátní konzistenci, není ani moc tekutá, ani moc tuhá a gumová, roztírá se opravdu jednoduše, tak jak to slibuje výrobce.


Ovšem, já jsem se s bází neskamarádila. Ve složení se vyskytuje něco, co mi nesedí, a dráždí mi oči. Po nanesení báze na oko mě začalo víčko štípat. Štípání přestalo asi 10 minut po nanesení. Snažila jsem se to přikládat špatnému dni, a bázi vyzkoušela za čas znovu, ale výsledek byl stejný.

Musím uznat, že báze doopravdy drží hezky, a podporuje intenzitu očních stínů - a to i přírodních. S bázi mi stíny vydržely na místě celý den bez hnutí (netestováno v extrémních podmínkách, bohužel jsem to za ty krátké dny testování nestihla).

Báze stojí okolo 200 Kč, za 5 ml, což je přijatelná cena.

Bázi jsem tedy s těžkým srdcem poslala dál, a už testuji další ☺. Ovšem ve výhře od An. jsem dostala i mono stín od Artdeca, který ve mě vyvolává sběratelské pudy, hehe.

A co vy, používáte Artdeco bázi nebo máte raději jinou? 


10 komentářů:

  1. Tahle báze je pro mě TOP 1 :) Stíny mi držely krásně dlouhé hodiny a nestalo by se mi, že by se někdy slily. Škoda, že ti tam nějaká složka vadí. Mě zprvu vadila parfemace! Teď používám přírodní od Lavery, chvilku potrvá než si zvyknu. Sami víme, že chemie se ve výdrží přírodní nikdy nevyrovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že báze vydržela, když jsem přežila počáteční příznaky. Jo jo, bohužel jde poznat, že chemie je silnější, Ty laverácké mám taky, a taky si na ně zvykám, co si budeme povídat :-)

      Vymazat
  2. Tak to mě mrzí, ale nedá se s tím nic dělat, no... :) Třeba bude lepší báze jiná. ;)
    Já jsem ji taky měla, byla jsem docela spokojená, ale víc mi vyhovuje UD a Too Faced, jsou trochu tekutější, tak se mi s nimi lépe pracuje. :)
    A stíny ArtDeco jsou velmi dobré. Zvlášť ty matné jsou ukrutně jemné a příjemné. (Žeano? :D).
    Miluju ještě jejich fixační pudr, díky němu mi i jinak blbě držící makeupy drží celý den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky mrzí, těšila jsem se na ni :-( UD jsem měla ve vzorečku, ale asi na prodejně ležela dluoho, protože mi zgumovatěla asi po 3 použitích.

      No ty stíny jsou úplně super, bála jsem se, že tuhle krtečkovou barvu nevyužiju, ale je úplně dokonalá do ohybu, a staší ji úplně trošičku. A hlavně na ni potřebuju paletku. A nějaký další nový stín do ní že jo. :D

      Vymazat
  3. Já spotřebovala 2 kalíšky, ale s postupem času mi přestala zabírat, tak jsem přešla na Urban Decay a ta mi vyhovuje víc. I když taky mi už nezabírá tolik, jako dřív. Je možné, aby si víčka na bázi "zvykla" a ta přestala fungovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, přestala zabírat? :D Já si myslím, že to je možné, mě tohle dělávaly šampóny, ale to bylo spíše tím, že se mi měnila struktura vlasů. Nebo možná změnili složení, kdo ví?

      Vymazat
  4. Kvuli svemu tak trochu přecitlivělému problému nemůžu mit silikonové báze a tohle je skvěle fungující báze, která je v sobě nemá. Jen to balení by mohlo být praktičtější a ty parabeny jsou tam trochu navíc. Škoda, že tě v ní něco dráždí, protože báze je jinak bomba.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to je líto, že mi vadí :-( Silikony na očích mě nedráždí (kupodivu), takže v tomhle ohledu jsem v klidu. Ovšem nikde jinde bych si silikony neplácla, to by byla pohroma :D

      Vymazat
  5. A co "složky živočišného původu"? :))) (výtažek ze zvířat zní poněkud. ehm.. zvláštně.. :D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥