čtvrtek 3. dubna 2014

Alverde - Osvěžující vlasový sprej

Díky super swapu s S. (o kterém asi ještě uslyšíte dlouho) jsem objevila sprej na smradlavé vlasy. Už několikrát jsem jej v dmku měla v košíku, ale nakonec jsem si to rozmyslela a vrátila jej zpět do regálu. (Určitě mou pozornost zaujala nějaká stráášně zajímavá sleva nebo tak něco)

Ráda chodím s přáteli do baru, kavárny, restaurace nebo prostě hospody (přiznejte, kdo ne). Ale co by mě mohlo urvat je to, když mám zrovna čerstvě umyté vlasy a moje hlava páchne po cigaretách (nebo smaženém jídle), fuj! Tenhle sprej mi velice usnadnil práci, abych si vlasy nemusela znovu mýt, a tím přebít  hospodský puch. 

Občas jej používám jen tak, bez návštěvy lokálu. Vlasy po něm hezky voní. Já bohužel tuto vůni přestávám cítit asi po půl hodině, ale občas mě někdo pochválí, že mi voní vlasy. Takže se možná jen stávám rezistentní.

Sprej obsahuje extrakty ze slézových a bezových květů. Ve složení tyhle položky najdeme až na 3 a 4 místě. Alkohol na druhém místě mě docela překvapil, jelikož má dodávat vlasům hydrataci. Čekala bych jej až někde uprostřed, ale možná díky tomu vlasy nezmastí.

Složení: Aqua, Alcohol, Glycerin, Sambucus Nigra Flower Extract, Malva Sylvestris Flower Extract, Sodium PCA, Betaine, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/ Rasish Root Ferment Filtrate, Arginine, Sodium Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Cinnamyl Alcohol, Citral, Citronellol, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol

Za cenu okolo stovky je to super pomocník jak své lokny rychle dostat do pucu bez puchu.


Znáte tento sprej na vlasy nebo máte nějaký jiný zlepšovák, který probere vaše kadeře po náročné noci?

11 komentářů:

  1. já mám na zasmrádlé vlasy pleťovou vodu od Saloos. nějak jsem ji kdysi impulsivně popadla, ještě ve variantě Tea Tree Lemon, což ráda nemám, tak se ji snažím vypotřebovat :D přebije trochu ten smrad, taky je dobrá na mokré vlasy na rozčesání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, já mám docela i pocit, že ty květinové pleťovky od Saloosu jsou určeny i na vlasy. Ale nechci kecat. Každopádně díky za tip ;)

      Vymazat
    2. jojo, je to tam napsané s tím rozčesáváním. ale jednou jsem ji v krizi ve tři ráno chlístla na vlasy a kupodivu to zabralo. sice ne úplně, ale neměla jsem zasmrděný polštář a necítila jsem ten smrad z vlasů

      Vymazat
  2. Kurnik, já si ho snad nakonec pořídím taky! Sprej na smradlavé vlasy by se mi tuze hodil, ty moje přitahují cigaretový kouř jako magnet...

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že ho máš ráda! :) Já s ním občas stříkám i zasmrádlé kabelky apod. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem s ním osvěžovala i zasmrádlé sáčko, když to zrovna jinak nešlo, takže fakt univerzální pomocník ;)

      Vymazat
  4. Já už jsem na něj koukala v DM, ale nějak jsem nevěřila tomu, že ty pachy fakt pochytí. Asi se po něm tedy podívám ještě jednou:)

    OdpovědětVymazat
  5. ježiš já vůbec nevěděla že něco takového existuje - jakože parfík na vlasy, jo? :-) To zní fajn, mám ve zvyku si stříknou parfem trochu do vlasů jsem někde četla že tam prý dlouho drží, takže rezistentní asi budeš (jsem taky:-) ale hlavní je, že to splní účel :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plní to účel na jedničku, a pro líné osoby jako jsem já, je to super vynález ;)

      Vymazat
  6. Hmm zajímavé, vůně bude asi jemná že? Aby mi nějak nepřehlušil parfém :) Ale kouknu po něm, díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy se mi nestalo, že by mi přehlušil parfém, takže určitě vyzkoušej ;)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥